Popis
Nový Lapierre Aircode DRS - Aerodynamická střela - Zbraň Arnauda Demarea.
Vyrobit ještě rychlejší a zároveň ještě pohodlnější silniční kolo Lapierre Aircode než byl jeho předchůdce se zdálo být nemožné. Ale naše znalosti konstrukce karbonu a zkušenosti World Tour týmu Groupama FDJ ve spolupráci se specialisty na aerodynamickou optimalizaci dynamiky s využitím Computational Fluid Dynamics (CFD) a následnými náročnými testy v aerodynamickém tunelu otevřeli pro Lapierre Aircode novou kapitolu.
A že je to kapitola úspěšná dokazují hned 4 etapové vítězství Arnauda Demaret na Giro d'Italia!
Aerodynamický a štíhlý design si zahrává s fyzikálními zákony a s aerodynamikou. Při konstrukci nového modelu jsme optimalizovali všechny detaily, aby byl rám co nejlehčí právě v místech, kde je nejvyšší setrvačnost, aby se tím zvýšil celkový výkon.
Více integrace
Kabeláž nehledejte. Kvůli vylepšení křivek rámu a aerodynamice je kabeláž kompletně skrytá v řídítkách a v samotném rámu. Abychom takovou míru integrace mohli dosáhnout, vyrobili jsme nový typ představce, přidali 1,5 "kuličková ložiska a navrhli nový typ přední vidlice. Výsledkem kromě zlepšení aerodynamiky je i vysoká estetická hodnota nového Lapierre Aircode DRS.
Agresivnější geometrie pro ještě vyšší výkon
Můžeme sice silniční kolo aerodynamicky vylepšit, ale jaký by to mělo smysl, pokud bychom nevylepšili aerodynamiku samotného jezdce? Pro dosažení vyšší rychlosti to byl pro nás zásadní úkol. Přímějším a konstantním úhlem sedlové trubky při velikostech rámu od XS po M (74 °) a od L po XL (73,5 °) a mírně prodlouženou horní rámovou trubkou jsme dosáhli nižší agresivnější posed a tím snížili odpor vzduchu a zlepšily aerodynamiku. Díky delšímu rozvoru se zlepšila stabilita přední části kola hlavně při vysokých rychlostech. Zadní část kola vyniká vyšší citlivostí kvůli kratším řetězovým vzpěrám (405mm)
Dokázali jsme nemyslitelné spojení stability, přesnosti ovládání a schopnosti akcelerace.
Rychlost a pohodlí se vzájemně nevylučují
S novým Lapierre Aircode DRS zjistíte, co znamená jezdit rychle a jakoby po sametu, bez ohledu na stav vozovky. Nové provedení sedlových vzpěr a jejich napojení do horní rámové trubky, (která nyní vystupuje nad úroveň sedlové trubky) rozptyluje vibrace a zmírňuje ohybovou sílu sedlové trubky i sedlovky.
Výsledky jsou neuvěřitelné: rám tohoto silničního kola je nyní o 12% vertikálně pohodlnější než jeho předchůdce. V kombinaci s bezdušovými koly (všechny modely) a pneumatikami šířky 25mm (rám i vidlice jsou kompatibilní s pneumatikami až do 28mm) se jízda stává požitkem. Dovoluje vám jezdit nejen rychleji, ale větší vzdálenosti překonáte s menší únavou.
Na cestu i na triatlon.
Modely Lapierre Aircode DRS 7.0, Lapierre Aircode DRS 8.0 a Lapierre Aircode DRS 9.0 se dodávají s novými karbonovými aero řídítky speciálně navrženými pro použití s karbonovými hrazdami, které se snadno připevní k řidítkům.Na Lapierre Aircode DRS 5.0 a Lapierre DRS 6.0 je také možné hrazdu namontovat.
Jako alternativa od výrobce silničních kol se nabízí Lapierre Xelius SL 5.0 , nebo Lapierre Xelius SL 6.0 a Lapierre Xelius SL 7.0.
Nový Lapierre Aircode DRS - Takový rychlý, silný a agresivní jak vypadá!
SPECIFIKACE
Ročník | 2022 |
Rám | Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon |
Vidlice | Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon |
Přehazovačka | SHIMANO ULTEGRA RD-R8000GS, 11s |
Přesmykač | SHIMANO ULTEGRA FD-R8000F |
Přední brzda | SHIMANO SMRT800 CENTERLOCK FT:160mm / RR:140mm |
Zadní brzda | SHIMANO SMRT800 CENTERLOCK FT:160mm / RR:140mm |
Kliky | SHIMANO ULTEGRA FC-R8000, 52x36T 170mm (XS,S) 172.5mm (M,L), 175mm (XL,XXL) |
Hlavové složení | ACROS INTEGRATED |
Kazeta | SHIMANO 105 CS-R7000 11s 11-28T |
Řetěz | SHIMANO HG601 |
Řídítka | Lapierre UD carbon, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L/XL), 440mm (XXL), compatible with triathlon extensions |
Představec | Lapierre, -5,7°, Ø: 31.8mm, L: 90mm (XS/S), 100mm (M), 110mm (L), 120mm (XL/XXL) |
Sedlovka | LAPIERRE AERO CARBON 0mm offset |
Sedlo | PROLOGO DIMENSION |
Gripy | LAPIERRE VEXGEL TAPE |
Plášť přední | Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25 |
Plášť zadní | Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25 |
Zapletená kola |
New Lapierre Road Disc 42 622x21 carbon Center Lock Tubeless Ready |
Hmotnost | |
Pedály | VP-335 Clips&Strap |
Středové složení | SHIMANO PRESSFIT SMBB7141B |
Rok výroby | 2022 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.