Novinka Tip Doprava zdarma Efekt lupa
  • 1 z 15
 

LAPIERRE Pulsium SAT 5.0 Di2 Montáž, seřízení a doprava po ČR zdarma

 

LAPIERRE Pulsium SAT 5.0 Di2 je jasná volba pro náročné závody jarních klasik, ale i pro rozbité české cesty. Je ultra lehké, pohodlné a stabilní. Čistý vzhled a přesné řazení jsou pak třešničkou na dortu.

Běžná cena 96 990 Kč
Ušetříte 5 000 Kč (–5 %)
91 990 Kč
Značka LAPIERRE
Webová stránka značky lapierre-bikes.co.uk/
Kategorie Silniční kola
Zvolte variantu
Varianta: M (170-182cm) Na dotaz 96 990 Kč 91 990 Kč
   
Varianta: XL ( 188-195 cm ) Na dotaz 96 990 Kč 91 990 Kč
   
Varianta: XS ( 155-162 cm ) Na dotaz 96 990 Kč 91 990 Kč
   
Varianta: S (160-172cm) Na dotaz 96 990 Kč 91 990 Kč
   
Varianta: L (180-190cm ) Na dotaz 96 990 Kč 91 990 Kč
   
 
LAPIERRE Pulsium SAT 5.0 Di2 je jasná volba pro náročné závody jarních klasik, ale i pro rozbité české cesty. Je ultra lehké, pohodlné a stabilní. Čistý vzhled a přesné řazení jsou pak třešničkou na dortu.

Model LAPIERRE Pulsium SAT 5.0 má karbonový rám, který díky vzpřímenějším úhlům hlavové i sedlové trubky zajišťuje pohodlnější a stabilnější posed a snižuje napětí v horní oblasti zad. Chlubí se vnitřním vedením kabeláže a brzdových lanek vnitřkem představce a integrovaná sedlová objímka zajišťuje čistší vzhled. Karbonová vidlice Pulsium Disc thru a řídítka perfektně pohlcují nerovnosti terénu. Navíc je v rámci našlapané výbavy i elektrická sada Shimano 105 Di2 a spolehlivé kotoučové brzdy.

 

Technologie SAT (Shock Absorption Technology) použitá na tomto rámu přidává speciální elastomer do spojení mezi horní rámovou trubkou a sedlovými vzpěrami. Tento tlumící element je schopen pohlcovat vibrace a nárazy jdoucí od zadního kola při zachování vysoké boční tuhosti.

Technická specifikace

  • Rok:                        2024
  • Rám:                       Pulsium SAT Disc thru axle UD Superlight carbon
  • Materiál:                 karbon
  • Vidlice:                   Pulsium Disc thru axle UD Superlight carbon
  • Hlavové složení:   Acros AIX-532 IS52/28,6 - IS52/40
  • Přehazovačka:      Shimano 105 R7150A, 12s
  • Přesmykač:           Shimano 105 R7150F
  • Řazení:                   Shimano 105 Di2 BR7170 2x12s flat mount with Fin
  • Počet rychlostí:     2x12
  • Kazeta:                  Shimano R7100 11-34T 12s
  • Řetěz:                    Shimano M7100 12s
  • Kliky:                      Shimano 105 R7100, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
  • Brzdy:                     Shimano 105 Disc
  • Zapletená kola:     DT Swiss E1800 Spline23 622x22 Center Lock Tubeless Ready / DT Swiss E1800 Spline23 622x22                                                                        Center Lock Tubeless Ready
  • Sedlovka:              Lapierre alloy, Ø: 27.2mm, L: 350mm
  • Sedlo:                    Selle Italia Model X Superflow 145mm
  • Představec:           Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
  • Řídítka:                  Lapierre alloy, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L/XL)
  • Gripy:                     Lapierre tape
Brzdy Shimano 105 Disc
Gripy Lapierre tape
Hlavové složení Acros AIX-532 IS52/28,6 - IS52/40
Hmotnost kg 10
Kazeta Shimano R7100 11-34T 12s
Kliky Shimano 105 R7100, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
Materiál karbon
Počet rychlostí 2x11
Představec Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
Přehazovačka Shimano 105 R7150A, 12s
Přesmykač Shimano 105 R7150F
Rám Pulsium SAT Disc thru axle UD Superlight carbon
Rok 2023
Řazení Shimano 105 Di2 BR7170 2x12s flat mount with Fin
Řetěz Shimano M7100 12s
Řídítka Lapierre alloy, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L/XL)
Sedlo Selle Italia Model X Superflow 145mm
Sedlovka Lapierre alloy, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Vidlice Pulsium Disc thru axle UD Superlight carbon
Výška do 162
Výška od 155
Zapletená kola DT Swiss E1800 Spline23 622x22 Center Lock Tubeless Ready / DT Swiss E1800 Spline23 622x22 Center Lock Tubeless Ready

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: