Popis
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC/DC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC/DC geometrie, 120 mm zdvih / zadní 110 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.
Hmotnosti rámů:
· XRM standard - Samotný rám: 1 970 g
· XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g
· XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Barva | zelená |
Brzdové páky | Sram Level Bronze, hliník |
Brzdy | Sram Level Bronze Stealth, rotors Centerline X 180/160 mm |
Gripy | Lapierre Grips |
Hlavové složení | FSA Integrated |
Kazeta | Sram XS-1275 Eagle, 10-52 teeth |
Kliky | Sram GX Eagle T-Type Dub, hliník |
Materiál | karbon |
Nosnost (včetně kola) | 120 |
Pedály | VP VPE-527 |
Plášť přední | Maxxis Ardent Race 3C Maxxspeed EXO TR 29x2.35 |
Plášť zadní | Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 120TPI |
Pláště | Maxxis Ardent Race 3C / Maxxis Rekon |
Počet rychlostí | 1x12 |
Představec | Lapierre Alloy, A-head, 7˚ |
Přehazovačka | Sram GX Eagle AXS T-Type 12s |
Rám | Carbon UD SLI |
Rok | 2026 |
Řazení | Sram AXS POD |
Řetěz | Sram T- Type GX Eagle |
Řídítka | Raceface Turbine 760mm |
Sedlo | Fizik Argo Vento X 140 |
Sedlovka | Lapierre by Limotec A1 Light Zedler, 31.6mm, travel 100mm (S, M), 125 mm (L, XL) |
Středové složení | Sram DUB MTB Wide, Press Fit 92 |
Tlumič | FOX Float Factory Remote 2pos 210x55 |
Velikost kol | 29 |
Vidlice | FOX 34 Float SC Factory Grip SL Remote 2Pos 15x110, 44mm offset |
Výška do | 170 |
Výška od | 150 |
Zapletená kola | Lapierre XC SL Carbon 29 |
Zdvih přední | 120 |
Zdvih zadní | 110 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.