Doprava zdarma Efekt lupa
  • 1 z 3
 

Napletené kolo ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, pro diskovou brzdu, Center Locking 700c

 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 26 825 Kč
Ušetříte 3 916 Kč (–14 %)
22 909 Kč
   
Značka ZIPP
Kategorie ZIPP 303
 
Napletené kolo ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, pro diskovou brzdu, Center Locking 700c zadní, 24drátů, XDR 12x142mm Standard Graphic A1

Jsou rychlejší, o 300 gramů lehčí, a schopnější na více površích – zda už je to na silnici ve všech jejich podobách nebo kompletně mimo silnici. Nová kola 303 Firecrest jsou přepracovaná za účelem respektování požadavků na moderní silniční kola a stále mají v sobě hluboce zakořeněnou touhu Zipp ovládat Jarní klasiky. Jsou to první kola Zipp vybavené technologii TSE™ (Total System Efficiency) – celosystémová účinnost. Výsledkem precizní skladby vrstev materiálu ráfku je lepší všestranná účinnost, která umožňuje dosažení vyšší rychlosti díky nižším:
- Odporu vzduchu / větru
- Valivému odporu
- Hmotnosti
- Vibracím

Nová kola 303 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy byly navržené za pomocí přímých měření ze „skutečného světa“ (v porovnání s designem na základě měření z větrného tunelu nebo počítačové simulace). Tato měření zahrnovala i nový testovací protokol Zipp RollingRoad™ - jezdící koberec simulující cestu. A výsledky byly opravdu velkolepé. Nový ráfek je více baňatý v porovnání s předchůdcem, s vnější šířkou 30mm, vnitřní šířkou 25mm, a výškou ráfku 40mm. Profil ráfku poskytuje nižší odpor vzduchu a vylepšený přechod mezi pláštěm a ráfkem, co podporuje lepší aerodynamickou účinnost na silnici. Širší ráfek zase umožňuje menší odklon pláště a snižuje tak valivý odpor. Kombinace širšího ráfku, většího objemu pláště a menšího tlaku vzduchu v plášti pomáhají snížit únavu jezdce lepším vyhlazením nerovností při jízdě na rozbitých cestách a silnicích – plášť s ráfkem absorbují otřesy, ne jezdec. Nové jsou také náboje – univerzální a odolné ZR1 DB, které byly vyvinuté v Německu. Mechanizmus volnoběžky zadního náboje je vybavený 66 body záběru pro pohotovější odezvu. Napletená kola 303 Firecrest Tubleless pro kotoučové brzdy jsou určené tím cyklistům, kteří chtějí lepší účinnost v zájmu dosažení vyšší rychlosti. Odměnou je hladší a rychlejší jízda.

VLASTNOSTI
• Nová grafika a vzhled Zipp, který značí rychlost.
• Univerzální vytrvalostní napletená kola určená pro moderní silniční kola s tubeless ráfkem s rovnou patkou bez háčku (hookless).
• Nižší hmotnost pro živější a rychlejší projev – o 300 gramů lehčí set než jeho předchůdce.
• Optimalizovaný tvar patky Tubeless Made Easy pro snadnou montáž a demontáž bezdušových plášťů bez použití nářadí; není nutnost použít vzduchový kompresor pro nahození plášťů.
• Ultraširoký ráfek s vnitřní šířkou 25mm tvoří lepší dosedací plochu pro plášť a umožňuje jet rychle na silnici i mimo ní
• Nová výška ráfku 40mm je vhodná pro lehké a aerodynamické kolo v každé situaci
• Nové náboje ZR1 DB jsou vyvinuté v Německu a mají dokonalejší utěsnění pro delší životnost a lepší odolnost. Zadní náboj je vybavený volnoběžkou se 66 body záběru pro pohotovější odezvu.
• Součástí balení jsou koncovky nábojů pro použití s pevnými osami 12mm.
• Uchycení kotouče CenterLock. Lockringy jsou součástí balení.
• Zadní kolo je dostupné ve variantech ořechů XDR™ nebo SRAM/Shimano.
• Ořech Campagnolo je samostatně dostupný k zakoupení.
• Doživotní záruka.

Velikost kol 700c
Konstrukce ráfku Carbon
Kompatibilita s plášti Pláště Tubeless Ready
Kompatibilita s brzdami Kotoučové (CenterLock)
Hmotnost setu (přední + zadní kolo) 1.355 g
Vnitřní šířka ráfku 25mm
Profil ráfku Symetrický
Povrchová úprava ráfku UD vlákno, polepy
Materiál niplů Aluminum
Dráty CX-Sprint
Počet drátů 24
Typ výpletu 2x křížený
Ořech SRAM XDR, SRAM/Shimano Road
Typ osy kola Pevná osa 12x100, 12x142
Ložiska Průmyslová – nerez ocel
Mechanizmus volnoběžky 6 západková s listovým pérem

Digitální nástroj SRAM pro doporučení tlaku vzduchu v pneumatice: https://axs.sram.com/tirepressureguide

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: