fitness zone s.r.o. Nová 269, Lužná 270 51 info@fitness-zone.cz 777 474 478

Intenzivní trénink BH Fitness HIIT

HIIT by BH – High-Intensity Interval Training – HIIT podle BH - Vysoce intenzivní intervalový tréning

BH Fitness představuje zcela nový koncept domácího tréninku – HIIT by BH (High-Intensity Interval Training) neboli Vysoce intenzivní intervalový trénink

Koncept HIIT by BH představuje vysoce intenzivní intervalový trénink v pouhých 24 minutách.

Zhubněte, zbavte se tuku, zpevněte a zeštíhlete své svaly v pouhých 24 minutách.

reloj-peq

Zjistěte více o 24minutovém tréninkovém programu vyvinutém špičkovým výrobcem fitness vybavení BH Fitness!

Nejen že zvýšíte svoji aerobní kapacitu, ale navíc zhubnete, snížíte množství tělesného tuku, zvýšíte podíl svalové hmoty a výrazně zlepšíte svoji cvičební úroveň. Stačí jen 24 minut, 3 dny v týdnu, 10 týdnů. A uvidíte výsledky na vlastní oči.

Úspěch zaručen!

  

Je vaším cílem zlepšení fyzické kondice?

Chcete zvýšit svoji aerobní kapacitu? Chcete zhubnout? Chcete snížit procento tělesného tuku v těle? Chcete zpevnit a zeštíhlit svoje svaly? Chcete vylepšit svoji celkovou fyzickou kondici?

Toho všeho můžete dosáhnout, pokud se budete řídit cvičebním programem „24 minut“ vytvořeným BH Fitness. Tento nový způsob tréninku je efektivnější a více motivující, díky čemuž rychleji dosáhnete viditelných výsledků.

 

                      

 

Kompletní cvičební plán vyvinutý přímo pro vaše potřeby:

V závislosti na vaší aktuální fyzické kondici získáte kompletní cvičební plán, který vám pomůže dosáhnout vašich cílů a umožní vám zvýšit sílu, rychlost, rovnováhu a hbitost.

Ať jste muž či žena, je vaším cílem zhubnout, posílit svaly, zvýšit aerobní kapacitu, zvýšit podíl svalové hmoty v těle… nebo ať už jsou vaše cíle jakékoli, náš cvičební program „24 minut“ vám pomůže k jejich dosažením.

 

Pouze 3 dny v týdnu po dobu 10 týdnů

Pouze 24 minut

Už žádné omluvy. Určitě si pro sebe dokážete udělat čas na pouhých 24 minut denně. Vlastně je to až příliš snadné!

12 minut strávíte při kardiovaskulárním cvičení za použití fitness stroje Dual Air Trainer a dalších 12 minut pak při funkčním tréninku s použitím cvičební pomůcky Unlimited Toning Machine. Připraveni?

Další čas už si dělat nemusíte. A velmi rychle si všimnete prvních úžasných výsledků, což vás jistě bude dostatečně motivovat k tomu, aby se tenhle speciální cvičební program stal trvalou součástí vašeho životního stylu. Cvičební program je naplánován na 10 týdnů, což znamená 72 minut cvičení týdně. Takže… na co ještě čekáte?

 

Kardio cvičení

Intervalový trénink

První částí vašeho tréninku v rámci programu „24 minut“ se stane kardiovaskulární trénink na cvičebním stroji Dual Air Trainer.

Aerobní aktivita na začátku tréninku slouží k zahřátí celého svalstva. Po skončení prvních 12 minut zaměřených na kardio cvičení, je tělo připraveno a tak akorát unaveno na další 12 minutové cvičení, které se tentokrát zaměřuje na posilování svalů ve stavu částečné únavy, kdy dochází ke zvýšené úrovni zátěže při posilovacích cvičeních.

 

Posilovací cvičení

Každý den se překonejte

Při posilovacím cvičení se provádí několik opakování cvičení s pomocí revoluční cvičební pomůcky Unlimited Toning Machine, a dále se opakují pohyby, které používáme v každodenním životě. Cvičení se provádí po dobu 40 sekund, poté následuje 20 sekund dlouhá pauza. Každé cvičení se dle cvičebních plánů opakuje dvakrát. Aby se předešlo případným úrazům, je nutné po ukončení cvičení ještě provést protahovací cvičení (strečink).

Opusťte svoji  „komfortní zónu“

Pokud se nacházíte ve svojí „komfortní zóně“, váš mozek a hlavně váš metabolismus bude spalovat pouze určité množství kalorií. Ve svojí „komfortní zóně“ se nacházíte, když cvičení provádíte pouze s nepřetržitou střední intenzitou a tudíž se cítíte příjemně. Pokud nikdy neopustíte svoji komfortní zónu a nepokusíte se posunout na další úroveň, nepodaří se vám dosáhnout svých cílů: což je spalování kalorií, zhubnutí a celkové zlepšení vašeho zdravotního stavu.

 

Jak? Zrychlete svůj metabolismus

Vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT) nakopne váš metabolismus a vyvolá vytoužený EPOC  (Excess Post-Exercise Oxygen Consumption) efekt. Díky EPOC efektu spaluje váš metabolismus kalorie i po skončení cvičení, a to až do chvíle kdy se vaše tělo vrátí ke svým běžným bazálním hladinám kyslíku. Díky EPOC efektu pokračuje spalování tuků až 48 hodin po ukončení tréninku „24 minut“ a pomáhá tak efektivněji dosáhnout vašich cílů.

 

Cvičební plány programu „24 minut“

Program „24 minut“ je cvičební program, ve kterém jsou jednotlivé cviky zařazeny ve specifickém pořadí a délce. Různé cviky kombinují dobu vysoké intenzity a dobu aktivního odpočinku. Celý program pracuje s různými úrovněmi zátěže v závislosti na vaší aktuální fyzické kondici.

Chcete vědět, který cvičební plán je vhodný právě pro vás?

 

Jak funguje program „24 minut“?

Cvičební program „24 minut“ funguje na principu sérií cvičení prováděných v určitém pořadí. Série cviků prováděných při vysoké intenzitě se střídají se dobou aktivního odpočinku.

Pokud chcete vědět více o možnostech tréninku „24 minut“, čtěte dál:

Je to program přesně dle vašich požadavků. Trénink se přizpůsobí možnostem vaší fyzické kondice a úrovni cvičení. V rámci programu jsme vyvinuli tři úrovně tréninku: Začátečníci, Pokročilí a Experti. V závislosti na svojí počáteční úrovni, budete mít vytvořený kompletní cvičební plán.

Program „24 minut“ je intervalový cvičební program, který se skládá z 12 minut kardio tréninku a 12 minut posilovacího cvičení. Série cvičené při vysoké intenzitě se střídají s dobou aktivního rekonvalescence. Je velmi důležité co nejvíce dodržovat pořadí a dobu jednotlivých cviků.


 

Cvičební plány programu „24 minut“:

Cvičební plán pro Začátečníky:

Jedná se o cvičební plán pro lidi se spíše sedavým zaměstnáním, kteří se běžně nevěnují žádnému sportu nebo se delší dobu sportu aktivně nevěnovali.

Rozhodli jste se něco udělat se svojí fyzickou kondicí a dostat se do formy? Pak vítejte u tréninkového programu „24 minut“.

Začnete s Přípravnou úrovní. V závislosti na tom, jak budete dělat pokroky, se bude postupně zvyšovat úroveň intenzity cvičení a zátěže. Pokud se domníváte, že by vám mohla hrozit nějaká zdravotní rizika, doporučujeme  před tím, než začnete s tréninkem dle programu „24 minut“ podstoupit zdravotní prohlídku.

            Exercise 1 - HIIT Tonification workout Introduction - Squat

   Kompletní cvičební plán pro začátečníky zde...

 

Cvičební plán pro Mírně pokročilé:

Jde o cvičební plán pro lidi, kteří se věnují nějakému mírně intenzivnímu sportu nebo se v minulosti sportu pravidelně věnovali.

S programem „24 minut“ zaručeně a rychle zlepšíte svou fyzickou kondici.

Svůj program začnete na úrovni pro Začátečníky, ale váš postup bude náročnější než u Začátečníků. V závislosti na tom, jaké budete dělat ve svém tréninkovém plánu pokroky a jak se bude zlepšovat vaše fyzická kondice, bude se týden po týdnu zvyšovat i náročnost tréninku.

Exercise 6 - HIIT Tonification workout Intermediate - Energic punches         Exercise 6 - HIIT Tonification workout Intermediate - Energic punches        Exercise 6 - HIIT Tonification workout Intermediate - Energic punches

  Kompletní cvičební plán pro mírně pokročilé zde....

 

Cvičební plán pro Pokročilé:

Cvičební plán pro sportovce, kteří se sportu věnují pravidelně a intenzivně. Trénovaní lidé v dobré fyzické kondici.

Sportujete pravidelně a dobře tedy znáte klady vysoce intenzivního intervalového tréninku.

Úroveň náročnosti, kterou požaduje vaše tělo, je mnohem vyšší než u ostatních cvičebních plánů. Nicméně tím, že se náš program „24 minut“ zakládá na principu HIIT (vysoce intenzivního intervalového tréninku), dokáže vaše tělo přinutit k opravdu intenzivnímu tréninku, díky kterému pocítíte skutečné zlepšení vaší fyzické kondice na všech úrovních.

Exercise 3 - HIIT Tonification workout Expert - Front plank cross training

 Kompletní cvičební plán pro pokročilé zde.....

 

Kratší čas a vyšší výsledky? Pozor, není to jen tak - HIIT je pro ty, kteří se nebojí pořádné výzvy! Podívejte se s námi, jak nastavit intervalový trénink tak, aby jste zaznamenali znatelné výsledky.

Všechny cvičební plány a informace o BH Fitness HIIT naleznete zde...

Dosažení vašich cílů není samozřejmě otázka pouze a jen cvičení; neméně důležité je také vyvážené stravování. Až 70% naší fyzické kondice závisí na tom, jakým způsobem se běžně stravujeme.

Pro vaši kondici je velmi důležité jíst 5x denně a pokud možno nevynechávat žádné z jídel. Celé tajemství spočívá ve vyváženém a zároveň pestrém jídelníčku, díky kterému vaše tělo získá dostatek živin k provozování každodenních aktivit. Dodržování zásad vyváženého stravování a cvičení dle konceptu „24 minut“ vám pomůže snadno a trvale dosáhnout vašich cílů.

Abyste dosáhli svých cílů v rámci tréninku „24 minut“, máme pro vás připraveno několik rad ohledně výživy, které vám pomohou dosáhnout vašeho cíle snadněji a rychleji. V případě zájmu o stravovací plán sestavený přímo na míru je ale samozřejmě nutné kontaktovat zkušeného výživového poradce. Je jasné, že v případě jídelníčku sestaveného na míru budou vaše výsledky lepší a efektivnější.

Snídaně

Každá snídaně by měla obsahovat:

  • 1 nízkotučný mléčný výrobek, sójové mléko (1 ks) nebo pokud preferujete jogurt, můžete 2 ks.
  • 1-2 kusy ovoce: syrové ovoce nebo přírodní šťávu. Nejíst hroznové víno nebo banány.
  • 1 porce obilovin: různé možnosti
    • 2 plátky toastu, přednost má samozřejmě celozrnný chléb (např. žitný), namazaný máslem a/nebo s rajčetem nebo džemem
    • Snídaňové cereálie (celozrnné)

 Dopolední svačina

1 kus ovoce nebo sušené ovoce (např. 3-4 ořechy)

Odpolední svačina

Vybírat můžete z různých možností:

  • 1 kus ovoce + sendvič z celozrnného chleba se šunkou a sýrem nebo např. sendvič z celozrnného chleba s krůtím masem a nízkotučným smetanovým sýrem
  • Krůtí maso nebo šunka bez chleba
  • 1 kus ovoce + nízkotučný jogurt

 Oběd

  • TRÉNINKOVÉ DNY (3 dny):JÍDLA OBSAHUJÍCÍ SACHARIDY
    • jídlo: salát (pouze zelenina) / např. chřest / polévka typu gazpacho – zeleninová polévka (bez chleba)
    • jídlo: zelenina / těstoviny / rýže/ brambory / kuskus / quinoa se 2 kusy zeleniny.
  • DNY MIMO TRÉNINK (4 dny): JÍDLA BEZ SACHARIDŮ
    • jídlo: vařená zelenina / salát
    • jídlo: maso / ryby / vejce; je možné doplnit zeleninou (např. chřest, paprika, ale i houby, ….)

 Večeře

  • Maso / Ryby / Vejce; MŮŽETE ZAŘADIT ZELENINU

Oběd a večeře: NEDÁVEJTE SI CHLÉB A DEZERTY (je možné si dát čaj nebo černou kávu).


 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.