Doprava a sestavení po celé ČR zdarma.
Pánské horské elektrokolo e-Atland 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5“ kolech.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera, nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
 |
Ročník |
2022 |
 |
Rám |
Alu 6061, velikost rámu 18" / 20" |
 |
Vidlice |
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice, |
 |
Tlumič |
N/A |
 |
Přehazovačka |
SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4 8 rychlostí |
 |
Řazení |
SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4 8 rychlostí |
 |
Kotouče |
Shimano, nebo SRAM 180/160 mm |
 |
Přední brzda |
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level |
 |
Zadní brzda |
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level |
 |
Kliky |
BAFANG, 38 zubů, 170 mm |
 |
Hlavové složení |
Semi 1 1/8 |
 |
Kazeta |
SHIMANO CS-HG31, 8 rychlostí, 11 - 34 zubů |
 |
Řetěz |
KMC X8 |
 |
Řídítka |
CRUSSIS Al, 760 mm |
 |
Představec |
CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
 |
Sedlovka |
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350, nebo 400 mm |
 |
Sedlo |
Selle ROYAL |
 |
Gripy |
CRUSSIS, 100% silikon |
|
|
|
 |
Přední náboj |
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
 |
Zadní náboj |
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
 |
Ráfky |
CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm |
 |
Plášť přední |
MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40 |
 |
Plášť zadní |
MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40 |
 |
Zdvih přední |
100 mm |
 |
Zdvih zadní |
0 mm |
 |
Motor |
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm |
 |
Baterie |
Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah) |
 |
Ovladač |
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej |
 |
Pedály |
|
|
|
|